Recenzia knihy: Bit Gemma, ako aj zdieľanie drevenej topánky

Úroveň čítania: 4 (Advanced Reading: Z dôvodu dlhej dĺžky a slovnej zásoby)

Dĺžka čítania: 10-15 minút

Ilustrácia: fascinujúca zmes realistických a zjednodušujúcich

Vekový cieľ: 6-11 rokov

Autor: Mary Jacobs

Amazon Link: Bit Gemma, ako aj drevená topánka

Little Gemma, ako aj drevená topánka je detským príbehom, ktorý sa ťažko zameriava na vieru a morálku. Príbeh, ktorý sa prichádza počas vianočnej sezóny, je o mladej žene menom Gemma, ako aj o jej babičke. Gemma je úžasná, láskavá, starostlivá a premyslená. Granny zápasí s prísnosťou každodenného života, ale učí Gemmu, nech je to možné. Spoločne si vyvinuli život, ktorý je plný lásky, akokoľvek prázdny peňazí, ako aj veci. Nechápali by ste, že zažívajú peňažné ťažkosti od Gemmy, ako aj Grannyho myslenie.

Keď som sa s knihou pozrel prvýkrát, okamžite som si všimol presne, aký pozitívny je príbeh. Keď deti pracujú s príbehom, môžu sa cítiť nešťastné od ťažkostí, ktoré v tom Gemma, ako aj babičky online. Každá postava v knihe produkuje šťastie svojimi každodennými aktivitami. Napríklad, Granny Scrapes Togethers sa ponúka ako podpaľovanie, aby Gemma mohla mať niekoľko „doplnkov“. Extras vzrušuje Gemma, ktorá je veselou ženou a trávi čas záhradníctvo, zdobenie a pomoc ľuďom. Obidve postavy vykazujú pozitívne vlastnosti, aj keď môžu byť k sebe kyslé alebo si navzájom znamenajú.

Yippeee!
Strávil som fantastickú ponuku času verením ilustrácií v tejto knihe, ako aj k záveru, že som sa dostal k záveru: boli vyrobené s úmyslom. Nebol som si istý, prečo boli dokonca prítomní pri jedle. Uvedomil som si však, že autorka knihy mimoriadne štylizovala ilustrácie, aby viedla k jej zasielaniu správ, ako aj poskytnúť knihe trochu štýlu „starej školy“. nechaj ma vysvetliť….

Súvisiaci víkendový reflexia

Pozrite sa na fotografiu nižšie. Počkám…. Teraz som ochotný sa staviť, že ste si okamžite všimli tvár starého muža. Autor vložil do tváre starého muža neuveriteľné detaily, zatiaľ čo Gemma sa dohodla s mimoriadne jednoduchou. To ma prinútilo veriť dvom veciam:

Vidím staršieho chlapa, ktorý prežil pomerne ťažký život

Naopak, Gemma je celkom jasne „čerstvá“ tvár

Z môjho pohľadu diferenciál v detailoch tváre pridal hĺbku k obom postavám. A čo viac, samotná scéna ukazuje starší domov v prírodnom prostredí, ktorý ďalej zvyšuje pocit „starej školy“.

Pozrite sa na detail na tvári starého muža
Ako som už uviedol v tejto recenzii, tento príbeh je silne ovplyvnený vierou. Náš autor sa presvedčil o ústrednom bode knihy, ako aj skutočne viedol k dispozícii množstvo správ založených na viere. Niektoré príklady?

Gemma sa pripomína, že by nemala robiť pekné veci pre ľudí a potom niečo očakávať na oplátku („žiadne pripútané struny“)

Granny číta z Svätej Biblie, kedykoľvek majú čas, ako aj počas špeciálnych udalostí (a v dôsledku toho Gemma verí vo vianočných anjelov)

Návštevníkovi sa neustále pripomína, že Vianoce nie sú o získaní darčekov, ale poskytujú ostatným

Keď vezmete pravdu, že táto kniha má silný morálny základ, veľké správy založené na viere, rozkošný príbeh, ako aj smiešne nízke náklady na Amazon.com (2,29 USD), je ťažké urobiť čokoľvek, ale túto knihu naznačuje. Môj návrh je najmä pre trochu staršie deti, ktoré si užívajú čítanie. Pozitívne posolstvo knihy, ako aj jej dobre vypracovaný štýl, z nej robia perfektný tvar pre rodičov, ktorí chcú, aby ich deti čítali zdravú literatúru. Využite tento odkaz Amazon na nákup elektronickej knihy pre svoje dieťa!

Presne to súvisí s tým, ako mať príjemné skúsenosti s nákupom inštitúcií

Ďakujeme za prečítanie … svojim deťom!

Odkaz na tento príspevok: Recenzia knihy: Bit Gemma, ako aj drevené topánky A>